Έκλεισαν τις φάρμες τους σε ένδειξη συμπαράστασης προς τους αγρότες οι Έλληνες παίκτες του Farmville

dailymedianews-farmville

Στη διακοπή εργασιών στις φάρμες τους μέχρι να ικανοποιηθούν όλα τα αιτήματα των αγροτών από την κυβέρνηση, προχώρησαν σήμερα οι Έλληνες παίκτες του Farmville.

Σε ανακοίνωση του στο Facebook, o Σύνδεσμος Ψηφιακών Αγροτών Ελλάδος γνωστοποίησε ότι τα μέλη του θα προχωρήσουν στην άμεση διακοπή κάθε ψηφιακής αγροτικής εργασίας έως ότου η κυβέρνηση καθίσει στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων.

«Έχω ψηφιακή φάρμα από τότε που βγήκε το Φάρμβιλ το 1» μας λέει η κυρια Κατερίνα Μ., μια νοικοκυρά και ψηφιακή αγρότισσα από το Κερατσίνι. «Κάθε μέρα, από τα χαράματα μέχρι αργά τη νύχτα, μπαίνω ακριβώς την ώρα που πρέπει για να μη μαραθούν οι ψηφιακές μου μελιτζάνες και τα ακτινίδια. Ξέχασα τα ονόματα των παιδιών μου, ο συζυγός μου αναγκάστηκε να με απατήσει με την κουμπάρα μας για να του δώσω σημασία, αλλά εγώ δεν έχανα ούτε μία συγκομιδή. Ξέρω καλά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι αγρότες» λέει χαρακτηριστικά.

Όπως λέει, θα αφήσει τα ψηφιακά της χωράφια απότιστα και τα ζωάκια της χωρίς τροφή μέχρι η κυβέρνηση να σκύψει πάνω από τα προβλήματα των αγροτών. «Τα μνημόνια έχουν οδηγήσει και εμάς τους ψηφιακούς αγρότες σε μαρασμό» τονίζει, επισημαίνοντας ότι πριν από λίγα χρόνια οι Έλληνες παίκτες του Φάρμβιλ ήταν δεκάδες χιλιάδες ενώ τώρα είναι πλέον ελάχιστοι.

Την αλληλεγγύη τους προς τον αγροτικό κόσμο εξέφρασαν και οι παίκτες του Farm Heroes Saga, οι οποίοι προανήγγειλαν δυναμικές κινητοποιήσεις, όπως το να σταματήσουν να στέλνουν ζωές σε παίκτες που πρόσκεινται στον ΣΥΡΙΖΑ ακόμα κι αν είναι φίλοι τους.

tovatraxi.com